Mini závody BTSC - 10.4.2010

13.04.2010 10:45

     Dne 10.4.2010 jsem opět naložil Emču a vyrazil do Prahy na cvičák BTSC, kde se konaly klubové závody a my jsme se s Emčou zůčastnili. Emču jsem přihlásil na Weight pull sprint a vytahování břemene. Paní Kateřina Holubová , nás sice překvapila výškou vah , se kterými si Emma musela poradit, ale vzdát se bez boje se nám nechtělo. Ze stafíků se zučastnil ještě Chester,Sway, Dimo Dag, Camila Adrila a my. Byly jsme zařazeni do kategorie dospělých fen a tak Emča v necelém roce musela "sprintovat" s 12 kg pneumatikou cca 40 metrů a vytáhnout do výšky 5,5 kg pneumatiku. Emma zatím sprintovala maximálně se 6kg a její maximum bylo vyzvednutí 4 kg. Na sprint nastoupila ze stafíků první Sway s Anetou a usprintovali to cca za 26 sekund. Když jsem viděl 15ti měsíční Sway jak musela máknout věděl jsem, že to bude mazec. Pak šla Camila a ta to takřka nedoběhla , čas měla přes 3 minuty. Pak jsme šli na řadu my. Jelikož na Emču nefungujou žádná lákadla kromě žrádla a to je zakázané tak Emča prostě buď běží nebo neběží :-). Když jsem viděl 15ti kilovou Emču před tou pneuškou tak jsem si říkal , že jestli to Emma dá tak to bude zázrak. No a jak Emča běžela ? Vyrazila jako drak, a chvíli makala , pak jí došlo cca po 20ti metrech . Lehla odpočinula a znovu vyrazila . Po dalších 10ti metrech zasedla a odpočinula Po pobídnutí za obojek znovu vyrazila a dotáhla to do cíle. Čas měla pod 3 minuty. Hlavně, že to vůbec dotáhla ve zdraví. 
     Vytahování břemene mělo podobný průběh, Sway 5,5 kg vytáhla, Camila vytáhla a my nevytáhli . Emče zřejmě nechutnal pešek a navíc takovou váhu nikdy nezvedala a hned po prvním uchopení jsem viděl, že to pustí a i když jsem jí povzbuzoval  pustila :-). 
Celkově se mi na závodech ,ale líbilo byla to pro nás skvělá zkušenost a A paní Kateřina s manželem Janem Holubem je přichystali výborně. Hlavně kolem byli jen samí bullové a to nám svědčilo. Emča sice po několika "cvakla" , ale vcelku to ustála slušně. Její největší "láskou" byl Chester málem ho snědla :-). S Emčou jsme zjistili , že máme co trénovat aby jsme alespoň trochu někoho začali prohánět. 



Zbytek foteček je na :

https://bulda-tedy.rajce.idnes.cz/BTSC_minizavody_10.4.10/