The_Czech Working Dogs Show 2011 - Brno 27.8.2011

07.09.2011 11:20

     Dne 27.8.2011  jsem vyrazil s Emčou na The Czech Working Dogs Show 2011 do kempu Obora u Brna . Jednalo se o první ročník , kde v sobotu byla sportovní část a v neděli výstava pro APBT. Emču jsem přihlásil do weight pullingu , jelikož se zde mělo poprvé soutěžně tahat na nové profesionální dráze FAZI SPORT . Po celém dni čekání na večerní WP jsem se dozvěděl , že soutěž byla kvůli dešti přeložena na neděli a tak jsem si vzpoměl na podmínky WP na Staffím dni kdy nikdo z majitelů staffbulíků počasí neřešil a všichni tahali bez ohledu na počasí. Jelikož mi bylo líto vynaložených prostředků,času a byl jsem zvědavý na dráhu , přespali jsme s Emčou do neděle kdy se od 06,00 hodin začala soutěž WP. Pro urychlení soutěže byly stanoveny tři váhy, které musel utáhnout každý a pak už se mohlo nasazovat podle vlastního uvážení . První dvě váhy , Emča zvládla s klidem a ani moc nezabírala a také byly pod jejím maximem 845 kg. Poslední základní váha byla 1180 kg a To už si Emča začala dělat rekord :-) Váhu jsem utáhli a pak už jsme tahali až do váhy 1730 KG
kterou Emča utáhla s vypětím všech sil . Další váhu 1895 kg už Emča nezvládla a tak jsme v soutěži skončili .
Při přepočtu na váhu 15,6 kg vážící Emča utáhla 111 x svojí váhu
Každopádně Emča si ostudu neudělala, předvedla super výkon a získala si srdce diváků, kteří nám vytvořili super atmosféru . Za to jim patří velký dík .
DĚKUJEME



Za fotečky děkuji a videa děkuji Pavlíně Švehlové. Petře Veselé a dalším co nás vyfotili

https://bulda-tedy.rajce.idnes.cz/The_Czech_Working_Dogs_Show_2011_-_Brno_27.8.2011/

P.S.: Emča všem posílá pusinku :D